,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 22 lutego 2018

Kolory lutego w Art - Piaskownicy ...

No nie wiem ... 
Turkus jest, ciemna zieleń jest tylko ten piaskowy nie bardzo piaskowy. Przyjmijmy, że to piasek z egzotycznej plaży ... :)
Skrzynka ma przewagę turkusu (wykorzystałam bardzo starą farbę z melodyjnym napisem ,,Acrilico per decorazione 430 Turquoise,, :) Egzotyczny piaskowy to kolor pięknych róż z serwetki. Ciekawe czy są piaskowe róże.


Skrzynka będzie prezentem razem z kartką.
Robione ,,na zamówienie,,.
Bawiłam się w miarę dobrze ale z blokadą wewnętrzną ... to nie moja bajka.
Jest morał tej bajki - odmawiaj, bo nie potrafisz na zamówienie robić (do takich wniosków doszłam ... zdania nie zmienię) :)

Zgłaszam moją turkusową skrzynkę na wyzwanie ,,Kolory lutego,,. Szczegóły ,,w,, banerku.

(klik)

Muszę koniecznie poszerzyć paletę barw w moich farbkach :)


10 komentarzy:

  1. Róże, wydaje mi się są we wszystkich kolorach. Podoba mi się wykorzystanie szerokiej koronki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, skrzyneczka prześliczna. A w tle jaka urocza ptaszkowa kartka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko i pięknie ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę nam rzeczywiście ten piaskowy kolor uciekł ;) Skrzyneczka urocza. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyszło :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna praca;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast piaskowo jest różowo Danusiu :-) Ale za to bardzo ładnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna praca:) Dziękuję za udziała w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(