,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 4 lutego 2018

Korzenie (Art Żurnal/kwiecień) ...

Z trzyletnim opóźnieniem ale zrobiłam :)

(klik)

... sięgnijcie pamięcią do dzieciństwa
a może jeszcze głębiej,do rodzinnych legend
jakie są Wasze korzenie? co Was kształtowało?
kto wpływał na to, że jesteście tym, kim jesteście?
propozycja wykonania: retro/vintage/nostalgia ...

No to sięgnęłam do dzieciństwa ... dosłownie.
Jest zdjęcie historyczne - moja Prababcia i ja.
Są moi Dziadkowie i moi Rodzice jako dzieci.
Nie wiem czy w moim wydaniu to styl retro ... powiedzmy, że tak :)
Przesadziłam jak zwykle z paćkaniem ... paćkanie mam chyba we krwi. Jak paćkam to świata poza tym nie widzę :)
Jeszcze będzie napis Korzenie ale dopiero jak znajdę teczkę z literkami :)


Lewa strona wpisu taka jakaś bez sensu ale ... niech tak już zostanie.

Właśnie ,,siedzę,, nad nowym wpisem na styczeń 2018 czyli jestem na bieżąco.





5 komentarzy:

  1. Art journal i styl retro są mi obce całkowicie ;-)Ale podobają się mi te niebieskości i nawiązanie do korzeni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wpis, Danusiu. Takie stare zdjęcia mają ogromny urok, a do tego dałaś im niezwykłą oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale prezentują się te niezwykle cenne zdjęcia w Twojej oprawie!
    Pozdrawiam, Danko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej późno niż wcale ;-) Bardzo interesująca praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wpis, piękna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(