,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 26 lutego 2018

Podróże małe i duże - Australia ...

Nie, nie wybieram się do Australii (może kiedyś ... żartowałam) :)
Australia to temat wyzwania w Art - Piaskownicy ... dowolna praca zainspirowana tym kontynentem.
Najpierw chciałam zrobić wisior na podstawie kursu Inki-art ale po drodze trafiło się coś innego.
Znalazłam stary kalendarz z kartkami oddającymi klimat Australii. 
Kartki postarzyłam herbatą, zrobiłam do nich okładkę w barwach Australii i tak powstał mój kolejny Art journal.


Barwy Australii są :)

(klik)

Plaże Australii są :)

(klik)

Świat podwodny Australii jest :)

(klik)

Mogę ,,z czystym sumieniem,, zgłosić moje najnowsze dziecko na wyzwanie (szczegóły w banerku).

(klik)


Koniec miesiąca tuż, tuż a jeszcze co nieco wyzwań zostało :)
Trudny wybór, z których zrezygnować a które ,,zrealizować,,.
Nie ma przymusu ale ... 
Po jaką cho***ę te wyzwania?
Motywują do działania gdyby ktoś pytał.
Można rozwinąć skrzydła w różnych technikach.
Inspirujące prace i spotkania ciekawych Twórczyń w wyzwaniach zachęcają do pracy.

Ale się dzisiaj nagadałam! Mam po prostu dobry dzień :)


9 komentarzy:

  1. Danusiu, egzotyczny klimat Australii oddałaś perfekcyjnie. Okładka jest rewelacyjna.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam.... ale spokojnie mogę sobie wyobrazić, że jestem oglądając to cacko... fajny zamysł, konsekwencja w wykonaniu, pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawą pracę stworzyłaś, bardzo inspirującą. Świetny journal :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimaty Australii świetnie pokazałaś. Masz fajne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że tak wiele rzeczy Cię zainspirowało, praca wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.


    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, pomysłowa praca Danusiu.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna praca;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(