,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 10 marca 2018

Być kobietą 1 (wyzwanie 29 na DIY) ...

W końcu podjęłam decyzję co z ,,prawie stuletnią,, rozpadającą się książką zrobić. Długo u mnie na półce stała ... przygarnęłam wyrzuconą na ,,śmietnik historii,, (ktoś umiera, rodzina się pozbywa). Napisana piękną czcionką ale w obcym dla mnie języku. Szanuję książki, mam ich mnóstwo ... miejsca na przetrzymywanie takich jak ta już nie mam. Spalić żal więc ..... więc mam kolejny Art journal z kartkami o wymiarach 11,5 x 17 cm. Motywacją było wyzwanie na blogu DIY - zrób to sam. Temat przyjemny - ,,Być kobietą,,. Technika dowolna więc jest wpis.


Książka o lichutkiej kondycji, kartki słabiutkie, zszywki zardzewiałe, okładka odwiedzona przez jakieś owadzie gryzonie jeszcze się trzyma ale ... .
Choć 4 kartki sklejone ze sobą nie mogę ich zbytnio dodatkami obciążać. Dlatego trochę koronki (ta kremowa z 50-cio letniej bluzki), pasta strukturalna, mgiełki, farba i kobieta wycięta z gazety.


Kolejny wpis też będzie z kobietą ... myślę, że każdy następny też. Chyba ten nowy Art journal nazwę ,,Być kobietą,,. :)


Banerek do wyzwania ...


(klik)

.................................................................................................................................................................

Zgłaszam też moją starą, ,,wykorzystana,, książkę na wyzwanie, do którego świetnie pasuje :)

(klik)






6 komentarzy:

  1. Piękny wpis, tym bardziej cenny, że została wykorzystana pamiątkowa przecież książka. Bardzo mi się podoba ten pomysł z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, dałaś drugie, i to jakie niezwykłe życie, starej książce - to coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kompozycja art journalowa! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu - świetny pomysł na wykorzystanie starej książki. Art-journal - rzecz przydatna dla każdej artystki. Twoje kobiece wpisy są zapowiedzią bardzo ciekawego zbioru. Podobają mi się i czekam na kolejne. Dziękuję ślicznie za sympatyczne wizyty na moim blogu jak również za zgłoszenie pracy na wyzwanie w DIY. Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę Ci kibicować przy następnych kartkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł na cykl! A kobieta ma wiele twarzy ;) więc i stron będzie sporo do zapełnienia kobiecymi wizerunkami. Zapowiada się bardzo ciekawie. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY, Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(