,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 18 marca 2018

Grudniownik (marzec) ...

W marcu trzy tematy - moje miasto, kartki i przekładki foliowe.
Z przekładek na razie zrobiłam po jednej. 
Miało być ładnie, czysto, porządnie a ... a napisy psują wygląd. No cóż, tak się przykleiły i tak już zostaną.  


Kartka otwierana a w środku lista adresów ...



Ten dla wnuczki przeznaczony :)
Niestety ,,śmieciowy,, jest w całość sklejany więc przekładka będzie dodatkową kartką ale ,,z okienkiem,,.


 
(szczegóły zadań marcowych - klik)

Mam nadzieję, że kwietniowe zadania odrobię z większym zaangażowaniem ... :)



8 komentarzy:

  1. Wspaniałe grudniowniki powstają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie,że więcej przekładek i tagów możemy zrobić później:)
    Radzisz sobie świetnie,kolejne fajne strony czekają na grudzień:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowane strony pod kolejne dni, poczekają na realizacje zapisanych na nich zadań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się nierównościami, zginą, gdy dołożysz fotki czy inne dodatki!
    Nie zapomnij o kartkach - świetne! Udało Ci się nawet z foliówką - jestem wzruszona, bo to są takie nasze art journale, każdy ma swoją duszę i w Twoich albumach ja ją dostrzegam bardzo wyraźnie! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieje się dużo fajnych rzeczy w Twoim grudniowniku.
    Paroma rzeczami mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne grudniowniki, już teraz bogato ozdobione strony, a co będzie, jak dojdą zdjecia, super ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Foliową przekładkę zaplanowałaś idealnie i dopasowałaś do następnej strony, a poza tym bardzo fajny pomysł z dużą kartką na listę adresów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(