,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 26 marca 2018

Kartki (krok po kroku) z Inką (1) ...

Nie jestem początkująca, jakieś tam pojęcie o kartkach już mam ale lubię się uczyć dlatego ,,zapisałam się,, u Inki na robienie kartek krok po kroku. 
Zrobiłam kartkę wg mapki nie poczekawszy na część drugą ... kartka potrzebna mi była na dziś. 
Starałam się w miarę wiernie ją odwzorować. Tylko tag został barankiem zastąpiony. Przyjemnie się z tą mapką pracowało. Jedyne co mi przeszkadzało to ... to ten poziomy pasek. A mogłam czym innym ten element zastąpić (albo zapomnieć o nim) :)
Nazw papierów nie będę wymieniać (nie zwracam na to uwagi ... a może powinnam) - jeden arkusz dwustronnego, kawałek kolorystycznie pasujący i papier odróżniający się czyli żółty w kropeczki (baranek z tapety). Myślę, że różyczki ładnie się wkomponowały w całość. Co spartaczyłam? Wszystko za mocno podniesione (skończyły się kosteczki 1mm) No cóż ... na błędach człek się uczy :)


Druga część to -  Jak poskładać elementy w całość - kartka wg mapki cz. II - tutaj można też zobaczyć prace Dziewczyn.

Jak już mówiłam, przyjemnie mi się z tą mapką pracowało więc na pewno jeszcze jakaś powstanie.
Wnioski z lekcji? Teraz już wiem, że ten poziomy pasek można czymś innym zastąpić albo ... zapomnieć o nim.
Nie podnosić aż tak wysoko elementów (wystarczyło kartoniki podkleić zamiast kostek).



4 komentarze:

  1. Nie wiem czy ten pasek aż tak przeszkadza, raczej zastanowiły mnie te różyczki... kosteczek używam wyższych niż 1 mm i nieźle się sprawdzają. Wyższe warstwy całkiem ładnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeejj!!! I tapeta do tych poszarpanych brzegów pasuje jak ulał! "Nie poczekawszy" wcale niczemu nie zaszkodzilo i widzę że kartka wyszła ekstraklasa 😀 i chyba dobrze się stało że te niskie kosteczki zastąpiłaś wyzszymi. Tektura pocięta daje rade! Bardzo mi się podoba całość jak ugryzłaś moją propozycję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranek godnie zastąpił taga;) Fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, kartka jest świetna. Moim zdaniem ta przestrzenność (dzięki podnoszeniu elementów) to jej atut. A ten baranek jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(