,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 20 marca 2018

Być Kobietą 2 (wpis na wyzwanie) .....

Jak już wcześniej wspominałam (TUTAJ) mam nowy Art journal.
Trochę inny od poprzednich bo wykorzystałam starą, małą książkę ... powierzchnia kartek mniejsza więc praktyczniejsza. 


Takie sobie paćkanie, które nie musi nikomu się podobać ... nawet mnie nie musi się podobać. Tutaj ważne właśnie paćkanie ,,jak w duszy zagra,,. Na razie eksperymentuję, błędy popełniam, na błędach się uczę .....


Myślę, że kolejne kartki nie będą się falować (od nadmiaru mediów chyba się wypaczyły) ... mnie to na razie nie przeszkadza.


Wiem, że tequila nie z takiego kaktusa ale z agawy niebieskiej (na zdjęciu) produkowana. 

(klik - kilka słów o agawach)

(klik - co nieco o tequili)

Tequila i od razu Meksyk przychodzi na myśl a Meksyk to temat wyzwania w Art-Piaskownicy więc wrzucam do żabki moją ,,Tequilę,, ... z pewną nieśmiałością bo to tylko takie sobie paćkanie z mojej strony, nic szczególnego :)


(klik - szczegóły zabawy)


Ps.Paćkanie to takie lekarstwo na ,,fatalnie,, :)

(zdjęcie STĄD)




9 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ta karta i to "paćkanie" - bardzo mi się to podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba to paćkanie,może sama sobie cos popaćkam,czy upaćkam ;)
    Tequili jednak nie pijam,ale informacje ciekawe :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoje "paćkanie", Danusiu. Ale tequili nie pijam:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna strona, bardzo żywiołowa, bardzo prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba twoja interpretacja tematu. Tequilowy chill out :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i o to w tym wszystkim chodzi, by dobrze się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie podeszłaś do tematu, szczerze podczas tworzenia mojej inspiracji nie pomyślałam o tequili:) super praca, to tobie ma sprawiać przeyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Интересная работа!!! Спасибо за участие в Art-Piaskownicy! Удачи

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(