,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 22 kwietnia 2018

Bransoletka flat spiral ...

 Dawno niczego z koralików nie robiłam. 
Na blogu ,,DIY-zrób to sam,, jest kurs na zrobienie bransoletki ściegiem flat spiral.
Kurs przejrzysty, bransoletka ładna, łatwa do zrobienia.


Moja bransoletka zrobiona z tego co pod ręką miałam no i  z odzysku bo wykorzystałam stary naszyjnik (duże koraliki).


Mogłam zwiększyć ilość srebrnych koralików w stosunku do dużych (tutaj popełniłam błąd). 

Kurs i szczegóły w banerku ...

(klik)




8 komentarzy:

  1. Danusiu, bransoletka wygląda ślicznie!
    Kiedyś zrobiłam taka bransoletkę, muszę przejrzeć moje koraliki i spróbować jeszcze raz. Ten wzór jest bardzo elegancki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, wyszło pięknie - mnie się bardzo podoba ta kolorystyka. Bransoletka założona na nadgarstek będzie pięknie wyglądać na tle jasnej karnacji. Świetna robota :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, urocza bransoletka. Pięknie wygląda czerń ożywiona odrobiną żółci.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna fajnie że z jednego wzór powstają różne prace pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka wyszła świetnie, jest efekt wow, a przecież o to chodzi, dziękuję za udział w koralikowej zabawie na blogu DIY :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w zabawie - DIY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(