,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Impas ...

Słowo impas posiada 121 synonimów w słowniku synonimów. 
Synonimy słowa impas: zastój, stagnacja, marazm, letarg, bezruch, bezwład, bezczynność, obojętność, martwota, skostnienie, pat, kryzys .....

Kilka projektów rozpoczętych ... niech leżą, niech czekają.
Muszę ten marazm przeczekać razem z nimi ...




Przyjemnego tygodnia całego :)



5 komentarzy:

  1. Danusiu, odpoczywaj, leniuchuj, nic nie rób. Takie chwile są czasem niezbędne. A rozpoczęte projekty przecież nie uciekną.
    Majowe uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami i tak musi być... Wena wróci i projekty dokończysz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A, niech tam... leży to już nie upadnie. Może tylko wstać...jak mu się zechce temu CHCENIU.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu przyjdzie lepszy czas, trzeba to przeczekać. Bardzo fajna piosenka, nie znałam jej. Pozdrawiam i życzę przyjemnie spędzonej majówki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem zwyczajnie trzeba odpocząć :) zbieraj siły - pa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(