,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 5 kwietnia 2018

Zliftowana po raz trzeci ...

Moja ulubiona kartka z budką i ptaszkiem.
Właśnie powstał trzeci lift ... każda następna kartka odbiega od oryginału ale motyw przewodni czyli budka z ptaszkiem musi być. Ta ma ponad 9 lat  ...

(klik)

... i jest chyba liftem kartki, którą zobaczyłam u Lili ...


a może robiłam wg kursiku Agnieszki ?


Nie pamiętam ..... teraz to nie ma znaczenia.

Wczoraj skończyłam trzecią kartkę z ptaszkiem.


Tutaj razem z drugą ...


Budka zrobiona z kartonika po serze (no cóż, nie mogłam się oprzeć - ze sklepu przytaszczyłam bo mi się spodobał - żal było zostawić :) ).


Kartka na szybko zrobiona (spartaczyłam napis, tusz w drukarce się skończył) ... zrobiona i wysłana ze ,,śmieciuszkiem,, jako podziękowanie za otrzymane piękne papiery i przydasie (nagroda sponsorowana przez Beatę).


Przesyłka już na miejscu, gotowa do dostarczenia a mnie naszły wątpliwości bo .... bo moje prace takie (w 80%) ,,śmieciowe,, są :(


I jeszcze ,,reklama,, bloków kreatywnych (w naszym Sebimalu czasem można je spotkać). Ostatnio kupiłam czwarty - ,,Vintage garden,, (bardzo ładne papiery i motywy dekoracyjne).



7 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki. Danusiu nie bądź taka krytyczna wobec siebie, nieważne pochodzenie materiału, liczy się końcowy efekt. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję :) No cóż, znam osoby, dla których ważne jest pochodzenie materiału :( Krytyczna to chyba nie jestem ... mam po prostu coraz więcej wątpliwości do tego co robię.
      Pozdrawiam ...

      Usuń
  2. Danusiu, kartka jest śliczna, a budka z kartonika po serze to prawdziwe mistrzostwo. Ja tam uwielbiam Twoje śmieciuszki.
    U mnie takie bloki kreatywne są w Tesco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Domyślam się, że te bloki kreatywne raczej dla dzieci ale ... ale są fajne (dla początkujących w sam raz ... ja ciągle początkująca) :)

      Usuń
  3. Fantastyczne kartki. Baśniowe, pięknie wykonane, śliczne kolory. Budka jest bardzo pomysłowa, prezentuje się genialnie. :)
    Miłego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga podoba mi się o wiele bardziej niż ta niebieska, ale ta niebieska podoba mi się dużo bardziej niż ta sprzed lat - to chyba dobrze? :)) Fajne to hasło! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(