,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 21 maja 2018

Kapelusik(i) ... Inspiracje - Jeans

Wyzwania i zabawy zredukowane do minimum.
 Inspiracje na blogu ,,DIY-zrób to sam,, zostają bo są poświęcone recyklingowi a recykling to jest to co lubię.
 No i  jest coś w tych Inspiracjach co mi odpowiada bo tu bardziej chodzi o podzielenie się pomysłami, zainspirowanie kogoś a nie jest to konkurs. Można też pokazywać prace dawniej zrobione.
W tym miesiącu wykorzystujemy odzież jeansową i tworzymy z niej coś fajnego.  
 Podzieliłam się już dwiema ,,starymi,, pracami a dzisiaj jest nowa.
Z resztek spodni jeansowych zrobiłam kapelusik-igielnik (większa część spodni na dwie okładki poszła - na ,,dzienniki śmieciowe,,).


(klik ... szczegóły zabawy)

Przy okazji powstały jeszcze dwa ...


TUTAJ pokazałam jak robię moje kapelusiki (jest tam też link do kursu na taki igielnik. Od niego zaczęła się przygoda z tymi malutkimi kapelusikami).
Dodam jeszcze, że zrobiłam ich już ... chyba około setki :)


7 komentarzy:

  1. Urocze kapelusiki, aż żal je używać. Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoimi kapelusikami zawsze jestem zachwycona. Każdy jest inny i jedyny w swoim rodzaju. Takie igielniki to tylko Ty umiesz robić. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje kapelusiki, Danusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kapelusiki są rewelacyjne !!! W dodatku są jeszcze ozdobione różami ! Zawsze je podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, urocze są te kapelusiki i bardzo pomysłowe. Jest mi ogromnie miło ze tak chętnie bawisz się z mani w DIY i posyłasz świetne pomysły. Sama kiedyś skorzystam z tego dzisiejszego - kapelusik jeansowy po prostu mnie rozczulił, jest uroczy :-))) Przesyłam pozdrowienia i uściski i oczywiście serdecznie dziękuję za kolejną super inspirację :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne, urocza kapelusiki! Jestem pod ich wielkim wrażeniem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne kapelusiki. Takie fajne, użyteczne drobinki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(