,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 20 czerwca 2018

Drugie życie słoików ...

Zapomniałabym o zabawie na blogu ,,DIY-zrób to sam,, gdzie tym razem zajmiemy się słoikami.
Ostatnio ,,wzięłam,, sobie wolne od twórczości wszelakiej. Po prostu mi się troszeczkę nie chce. A może dlatego, że w tym miesiącu coś innego robię nie zabrałam się jeszcze za żaden słoik.
W tej zabawie można pokazać wcześniejsze prace. Słoików ,,zrecyklingowałam,, sporo (TUTAJ malutki ułamek z tego co zrobiłam). Gdybym chciała wszystkie pokazać (to znaczy wstawić linki do tych słoików) mogłabym ,,zadusić,, nimi żabkę.
Pokażę te słoiki, które mi zostały w domu ... 


Takich malutkich słoiczków ci u mnie dostatek ... 
Chciałam jeszcze jedną taką piwniczkę zrobić ..... chociaż wystarczy ich na kilka piwniczek.


(klik)





3 komentarze:

  1. Śliczny recykling, a piwniczka znakomita. Pozdrawiam Danusiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wyglądają takie zrecyklingowane słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne masz pomysły na słoiki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(