,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 24 czerwca 2018

Drugie życie słoików ...

Jeszcze jeden z mojej strony w odpowiedzi na zabawę ,,słoikową,, (DIY-zrób to sam).
Jak już wcześniej wspomniałam słoików z drugim życiem mam trochę na stanie. Nie sposób ich wszystkich pokazać. Myślę, że trzy posty do żabki wystarczą.
Pokazałam te, które mam jeszcze w domu, pokazałam ulubiony, pokażę teraz nowy ... 
Nowy różni się od pozostałych, słoik bez żadnych przeróbek, słoik tylko dobrze umyty bo w środku jest życie.


Jedynie zakrętka jest ozdobiona.
Zakrętkę zawsze można zmienić :)


To mój pierwszy ,,ogród w słoiku,, dlatego popełniłam tutaj więcej błędów niż mi się wydawało. Za dużo podłoża, zagalopowałam się. Może na miejsce tych roślin coś niskiego posadzę ....... pożyjemy, zobaczymy.


(klik)

Słoik będzie prezentem więc dodaję jeszcze zabawę u Reni ...

(klik)



6 komentarzy:

  1. Pięknie tchnęłaś w nie drugie życie :) Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakrętka świetnie ozdobiona.W środku mini ogródek i pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemniczy ogród zamknięty w słoiku - cudo.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu - DIY.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędny, dekoracyjny efekt i jakże praktyczne wykorzystanie słoika do stworzenia maleńkiej namiastki szklarni dla roślinek :-))) Danusiu, po prostu WOW!!!! Dzięki wielkie za zgłoszenie tego projektu do DIY - bardzo mi miło że bierzesz udział w cyklu, który mam przyjemność prowadzić :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiałam już Twój słoik na blogu Diy, jet suuuper. Gratuluję wyróżnienia :) A co do pająk, to widziałam go kiedys u Ciebie, rewelacyjny, takiego to sama bym chętnie przytuliła, bez strachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(