,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 30 czerwca 2018

Safari i Ring Wolny ...

Jedna praca i dwa wyzwania ... do tego ,,za pięć dwunasta,,. To nic, że impas, marazm, zastój, zniechęcenie ... to nic bo są zrywy.
W ostatniej chwili pomyślałam ,,a dlaczego nie,, i ,,zdekupażowałam,, szkło - butelkę przywiezioną aż spod Lwowa i słoik po pysznym miodzie.
Praca nie jest dokończona bo lakieru mi zabrakło ale kupię w poniedziałek i nałożę jeszcze ze trzy, cztery warstwy.

Safari to 32 wyzwanie na blogu ,,DIY-zrób to sam,, (postanowiłam brać udział tylko w ,,recyklingowych,, wyzwaniach ale miałam taką fajną serwetkę trafiającą na 100% w temat).
Sponsorem konkursu jest sklep Elemenciki.pl (spełniam prośbę aby w treści postu umieścić notatkę z linkiem).

(klik)


Dopiero dzisiaj doczytałam, że ,,Kochamy decoupage,, jest jeszcze w czerwcu ... ostatni raz i koniec :(
No cóż, coś się zaczyna coś się kończy ... taka kolej rzeczy.
W czerwcu ,,ring wolny,, czyli robimy co chcemy.
No to zgłaszam po raz ostatni moje prace zwane ,,Safari,,.

(klik - tutaj szczegóły i ostatnie prace Dziewczyn)


13 komentarzy:

  1. Śliczne safari Danusiu, szczególnie podoba mi się butelka. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słoiczki! Świetne prace! Jeśli chcesz wziąść udział przy wyróżnieniu i otrzymać nagrodę to proszę uzupełnij wpis o podlinkowaną informację naszego sponsora nagrody głównej. Dziękuje.
    Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu - uwielbiam afrykańskie klimaty a Twoje szklane naczynia noszą na sobie jedne z moich ulubionych wzorów serwetkowych. Bardzo klimatyczna praca i słoiczek z mikro ogrodem też rewelacja:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Safari pierwsza klasa.Pięknie Ci to wyszło :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny klimatyczny komplecik. Podobają mi się takie motywy safari i zachodzącego słońca, więc tym bardziej ta buleteczka i słoiczek wpadają mi w oko! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż cieplej się zrobiło:)) Świetny komplecik! Tez mam ta serwetkę, ale czeka na swoje 5 minut;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, idealne na zimowe, rozgrzewające co nieco ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY :)
    pozdrawiam serdecznie,
    Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful! Thank you, that you follow us! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace Danusiu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, wspaniały komplet w stylu safari.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny komplet stworzyłaś. Super się ta serwetka zaprezentowała w takim wydaniu, rewelacyjnie. Dziękuję za udział w naszej zabawie i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło cudne safari, bardzo mi się podoba. Ta serwetka jest bardzo ładna, muszę takich poszukać, aby i sobie zrobić safari :-) dziękuję za zgłoszenie do wyzwania na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyszło :) szczególnie butelka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(