,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 21 lipca 2018

Kamienie raz jeszcze ...

Trochę kamieni mi jeszcze zostało. I tych, które na plaży nazbierałam, i tych, które w sklepie kupiłam (woraczek za 2 zł) i tych, które daaawno temu kupiłam do robienia biżuterii (szklane kamienie o różnych kształtach).
Kamienie obszydełkowane podobno są wykorzystywane jako przyciski do papieru ... takich jeszcze nie robiłam. Teraz już je mam :)
Szklane kamyki obszydełkowałam i mam korale ... kiedyś dużo takich zrobiłam.



(klik - tu szczegóły zabawy, inspiracje, prace Dziewczyn)


Musiałam sobie przypomnieć jak i co z tymi koralami (dawno nie robiłam). Dawno też ,,Kordu,, nie używałam.
Kiedyś takich dużo robiłam ... (pokazuję te starocie jako inspirację).




9 komentarzy:

  1. Niesamowite! To jest właśnie prawdziwa sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te Twoje kamienne prace ❤. Są bardzo oryginalne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie kamienie obrobiłaś. Jako przycisk do papieru świetnie się nadają.
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie korale szydełkowe z kamieniami w środku tez kiedyś robiłam. Fajnie się prezentują ! Kamienie jako przycisk do papieru - rewelacja !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow piekne, a ja tak nie umiem :( Oj trzeba sie podszkolić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu,Twoje prace z użyciem kamieni są cudowne zarówno dziergane jak i obszywane koralikami.Rewelacja :-) Dziękuję że bawisz się wspólnie z nami w DIY :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super pomysł! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDA! Wow, fantastyczne te oszydełkowane kamyki! Uwielbiam takie dekoracje! Dziękuje za zgłoszenie do DIY - INSPIRACJE Z KAMIENI. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarodziejka, zaklinasz kamienie w piękne cuda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(