,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 2 lipca 2018

Kwiaty polne i Wakacyjne BINGO ...

,,Zróbcie pracę ze swoimi ulubionymi polnymi kwiatami o pokażcie ją nam :),, - to zachęta na blogu ,,DIY-zrób to sam,,.
Przypomniałam sobie, że mam gdzieś w pudełku zasuszone kwiaty polne/łąkowe (część kwiatów ,,sprasowane,, w książce - te do czegoś innego wykorzystam).
Kiedyś kupiłam kilka obrazków (ramka obciągnięta kolorowym papierem, cena za sztukę niecałe 2zł), z których jeden w końcu postanowiłam użyć. 
Chęci były, motywacja była dlatego nie odkładałam roboty na później ... później mogło mi się odechcieć :)
Obrazek, kwiaty zasuszone, gaza, tapeta, klej Wikol, trochę farby i lakier ..... i efekt końcowy.

(klik - tu szczegóły, inspiracje i prace Dziewczyn)

Kwiaty polne kojarzą mi się z wakacjami (spędzałam je na wsi) dlatego zgłaszam mój kwiatowy obrazek na wyzwanie Wakacyjne BINGO.

(klik - tutaj szczegóły, inspiracje i prace Dziewczyn)


Dolna linia Bingo w mojej pracy się mieści czyli jest kwiat(y), jest kolor niebieski i jest słonko (widać je u góry w tle).



13 komentarzy:

  1. Piękna praca! Taka i polna i wakacyjna, świetna pamiątka na te już niewakacyjne i bardziej szarobure, jesienne dni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak zachować trochę lata na później :)
    Dziękujemy za zabawę w ArtPiaskownicy! BINGO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu świetny obrazek.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt wow, wspaniały obrazek, pięknie zatrzymane lato. Pozdrawiam Danusiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny obrazek i bardzo ładnie skomponowany. Witaj w wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, piękny i bardzo artystyczny obrazek powstał. Kwiaty polne mają tyle uroku.
    Też spędzałam wakacje na wsi - to były cudowne chwile.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa praca, ciekawie wykorzystałaś ususzone kwiaty - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, rewelacja - u Ciebie jak zwykle - pomysłowo i nieszablonowo. Uroczy obrazek wspomnień :-) Dziękuję za udział w wyzwaniach DIY i Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ale fajny pomysł, a ja mam tyle zasuszonych fiołków i czerolistnych koniczynek

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej Danusiu fantastyczne! Ależ wakacyjna :), dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(