,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 1 sierpnia 2018

Kaktusy w Szufladzie ...

Temat wdzięczny, lubię kaktusy a że właśnie uszyłam sobie jednego to chętnie się nim ,,pochwalę,, :)
Wiem, wiem, nic szczególnego ale ... może ktoś się zainspiruje i uszyje sobie właśnie taki igielnik :)
Jest łatwy do uszycia. Nie potrzebowałam maszyny, szyłam ściegiem fastrygowym na prawej stronie (zawsze wydawało mi się takie szycie ,,nieporządne,, ale ... ). 
Pomysł na taki kaktus jest na Fb - TUTAJ

Najpierw moje kaktusiki. Właśnie je w jednej doniczce posadziłam (dwa lata się do tego zabierałam).


Kaktus ze starych jeansów z szydełkowym kwiatem ...


A może z takimi kwiatami?


Zostaję przy szydełkowym ... takiego zgłaszam do Szuflady :)


(klik - tutaj szczegóły wyzwania, inspiracje i prace Dziewczyn)


A to kaktusy, które kiedyś powstały ... pokazuję jako inspiracje.


Nie napiszę nic odkrywczego ale ... w taki upał nic mi się nie chce robić :)


11 komentarzy:

  1. Piszesz - nic szczególnego? I tu się mylisz - igielnik jest rewelacyjny! Zresztą te zrobione na szydełku też. Życzę wygranej w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, Ty to kreatywna Babeczka jesteś. Co tu zaglądnę to jestem bardziej zaskoczona Twoimi oryginalnymi i nietuzinkowymi pomysłami. Kaktusy wyszły rewelacyjnie - wszystkie mnie zachwyciły a igielnik oczarował :-))) Pozdrawiam z upalnego Krakowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kaktusy :) ja wczoraj filcowego uszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kaktus, chyba sie pokuszę i też sobie uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaktus z dżinsów - super !!! Wygląda jak żywy !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Katus z dżinsów skradł moje serce! Jest genialny!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaktus z jeansu z czerwonym kwiatkiem - mistrzostwo świata! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeansowy kaktus! To jest pomysł!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(