,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 21 sierpnia 2018

Kapelusik-igielnik, kartka-portfel i guziki ...

Tematem głównym jest kartka w formie portfela. Od jakiegoś czasu myślałam, żeby zrobić coś takiego na pieniądze dawane w prezencie. Wczoraj przyszedł ,,zryw,, dzisiaj dokończyłam. To tylko ćwiczenie. Na pewno zrobię drugą (a może kolejne) ale już z wiedzą co i jak poprawić i czego unikać. Niestety, takiej kartki nigdy nie zrobię ... brak narzędzi czyli maszynki tnąco-wytłaczającej i odpowiednich wykrojników. Trudno.
Dzisiaj kartka ,,ćwiczebna,, a słoik z ozdobnymi guzikami i zakrętką-kapelusikiem (igielnikiem) tak przy okazji.


Guzików ci u mnie dostatek. Powiem więcej, guzików u mnie nadmiar. Od kilkunastu lat zbieram. Guziki zwykłe i guziki niezwykłe, guziki małe, guziki duże, guziki metalowe, guziki ... po prostu mam misz-masz guzikowy. Kiedyś segregowałam kolorami (mam kilka pudełek), teraz do metalowej skrzynki wrzucam (już jest pełna) :)



10 komentarzy:

  1. Czasem tak bywa, że trzeba pozbierać się na nowo, trzymam kciuki.
    Ciekawa forma tej karteczki, coś innego - co prawda robiłam album na zdjęcia w takiej formie, ale karteczki jeszcze nie. Bardzo podoba mi się ten kapelusik igielniczek.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie jest tak - ,,jak się polepszy to się popieprzy,, ale już się przyzwyczaiłam :) Taką kartkę już dawno chciałam zrobić ale miałam obawy, że nie podołam ... teraz wiem, że robi się ją łatwo i przyjemnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pomysłowy schowek na pieniądze.
    U mnie guziki same się zbierają, już kiedyś chciałam komuś część oddać, ale szkoda... takie ładne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Można pieniądze schować, kartkę z życzeniami, bilety do kina, kupon totolotka, zdjęcie, które chcemy dać w prezencie ... itd. itp.
      Co do guzików - też chciałam się nimi podzielić ale ... no właśnie, trochę żal bo większość to rarytasy :)

      Usuń
  3. Piękny igielnik, prawdziwe cudo. Pozdrawiam Danusiu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To już ... no właśnie, który to już kapelusik zrobiłam?
      Będzie około setki :)

      Usuń
  4. Danusiu, kartka - portfelik jest super - podziwiam. Bardzo fajny ten kapelusz - igielnik, a kolekcja guzików po prostu imponująca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie ta forma kartki bardzo się spodobała :)
      Pzdrawiam :)

      Usuń
  5. Skąd masz tyle guzikow??? ;) A kartka spoko - nie musi być przecież taka sama!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko część moich guzików ... zbieram od ponad trzydziestu lat (mam z czego wybierać). Dziękuję, kartka spoko ale mogłaby być bardziej ,,portfelowa,, z wyglądu :) Dobra, już nie marudzę ... jest ok.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(