,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 24 sierpnia 2018

Moje chińskie zakupy i zajawka ...

Śmiało mogę powiedzieć, że chińskie choć nie przez AliExpress tylko w sklepie kupowane, gdzie większość to ,,chińszczyzna,,. 
A miałam już nic nie kupować tylko wykorzystać to co mam.
Powiedzmy, że słowa dotrzymałam bo tylko dokupiłam kilka drobiazgów ...


Dokupiłam ramki/obrazki, pudełko farbek a przy okazji pinezki-wąsy i maski (może się przydadzą) - to w sklepie ,,Wszystko od 90gr,,.


W innym sklepie z ,,chińszczyzną,, dokupiłam półperełki ...


Do Sebimalu wstąpiłam zobaczyć czy są już nowe bloki kreatywne (nie było). 
Dokupiłam kwiatki i kupiłam bloki z kartkami w brązach.


Do PaperConceptu jeszcze muszę się wybrać by dokupić kilka drobiazgów (tylko kilka drobiazgów) :)

Na dzień dzisiejszy mam dwa projekty na warsztacie ...
Obrazek prawie gotowy, Dzienniczek Śmieciowy muszę jeszcze dopieścić.






6 komentarzy:

  1. Tylko kilka, ale jakże fajnych drobiazgów. Teraz tylko czekać efektów ich wykorzystania :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zakupy. Byłam u siebie w chińskim sklepie kilka razy, ale tylko raz udało się upolować półperełki, a u Ciebie widzę ceny nawet całkiem fajne.:) Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Super zakupy!!!
    Ja też mam w okolicy taki ulubiony sklep "turecki", gdzie trafiają się prawdziwe perełki(np. stemple silikonowe za 5zł ) Aż strach mnie tam wpuścić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu bardzo udane zakupy. Masz talent do udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydasiów nigdy za wiele:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami warto sprawić sobie przyjemność i takie drobiazgi cieszą, a wyczarujesz z nich cuda !!! wiem to

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(