,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 15 sierpnia 2018

Obrazek z różami ...

Gdzieś mi mignęło wyzwanie z kwiatami ale nie zapisałam ...
Robotę zaczęłam więc wypadało skończyć (za dużo mam zaczętych, nie chciałam kolejnej do szafy chować).
Róże z bukietu, który córka na urodziny dostała ... pięknie się zasuszyły, żal było wyrzucić.


Kolejny łapacz kurzu mi przybył ...... żartowałam :)

Jutro powinien być gotowy następny ...



Dziękuję Justynko za link do wyzwania kwiatowego w Szufladzie ... obrazek z kwiatami zrobiłam więc go zgłaszam :)

(klik - tu szczegóły i prace Dziewczyn)



Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze pod poprzednimi postami.



7 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na wykorzystanie suszonych kwiatów.:) Coś się perfekcyjnie plecie z papierowej wikliny.:) Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy piękny " łapacz kurzu "

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zasuszyłaś kwiaty :)) Ciekawa praca powstała, bo te róże są na prawdę cudowne. I widzę coś ciekawego z wikliny papierowej... :))) Danusiu to wyzwanie z kwiatami organizuje Szuflada (https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-na-sierpien.html). Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, piękny obrazek stworzyłaś z tymi różami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu - super sprawa - to szansa na drugie "życie" dla tych różyczek - obrazek wyszedł bardzo fajnie. Jako maniaczka recyklingu zawsze popieram takie pomysły :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pomysł! Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(