,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 29 sierpnia 2018

Pudełko do kompletu ...

Pudełko gotowe. Teraz już można kartkę sprezentować.
Na zrobioną wczoraj kartkę nakleiłam jeszcze kilka półperełek i motylka.


Do zrobienia kartki i pudełka użyłam papierów z bloku kreatywnego z motywami.


Co z dwoma projektami wcześniej zaczętymi?
Dzienniczek Śmieciowy prawie gotowy ... 


Obrazek przygotowany do nałożenia gazy ...


Kartka w pudełku będzie skromnym prezentem dlatego ,,wędruje,, na całoroczną zabawę u Reni.

(klik)



6 komentarzy:

  1. Danusiu, świetny komplet, pudełko wprost idealnie pasujące do tej ślicznej kartki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Cieszę się, że mam czasami takie zrywy, takie zachcianki na zrobienie czegoś ,,na już,, :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wykorzystałaś kurs Danusiu. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Bardzo przyjemnie mi się kartkę robiło ... dziękuję za możliwość ze skorzystania z kursu :)

      Usuń
  3. Danusiu i kartka i pudełko wyszły pięknie, a jako komplet będzie cudowną pamiątką dla obdarowanej osoby:)
    W mojej zabawie nie ma ograniczeń i wcale się nie pogniewam za większą ilość prac, w wręcz przeciwnie- jest mi bardzo miło, że o mnie pamiętasz:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu przepiękny komplecik. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(