,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 2 września 2018

Czarodziejska kartka czyli .....

 ..... never ending card.
Kartka, która nie ma końca, kartka, którą można otwierać, otwierać, otwierać ..... .
Zawsze myślałam, że zrobienie takiej kartki ma duży stopień trudności a tu się okazuje, że jest łatwa i przyjemna. Spróbowałam, spodobało mi się.
Wczoraj była tylko baza, dzisiaj już gotowa.
Nawet pudełko udało mi się ,,na szybko,, zrobić.


I tak w kółko można obracać. 
Ta kartka na próbę zrobiona.
Teraz trzeba pomyśleć o tej z większym stopniem trudności.



7 komentarzy:

  1. Super kartka! Bardzo efektowna i pomysłowa.
    Uściski, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na taką kartkę! Bardzo mi się podoba. Super papiery, których użyłaś do ozdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Zawsze możesz jeszcze coś na nią nakleić :-)
    Ja jeszcze takiej nie robiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zarąbista! i mówisz, że nie jest trudno? Może spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna czarodziejska kartka. Jeszcze takiej nie widziałam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(