,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 14 września 2018

Czarodziejska kartka czyli .....

..... never ending card, tym razem x 2 :)


Te kartki odrobinę ozdobiłam. Dodatki nie mogą być wypukłe więc pole manewru jest mniejsze :)
TUTAJ tutorial na ,,czarodziejską kartkę,,.

Pokusiłam się na zrobienie kartki z ośmiu prostokątów. Wymiary 28x14 cm - i to był błąd bo kartka ma wymiary 28x28 cm. Stanowczo za duża. Na razie leży i mocy urzędowej nabiera.


Jak się uporam z tym co zaplanowałam to zrobię taką w wersji mini.



7 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoja praca.
    Ciekawa kartka, właściwie to nie wiem czy można ten składaczek nazwać kartką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Basiu, ,,never ending card,, w tłumaczeniu ,,niekończąca się karta,, czyli tak zwyczajnie niekończąca się kartka :)

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu intryguje mnie ten model kartki - jest bardzo ciekawy, choć nigdy go nie robiłam - chyba muszę w końcu spróbować :-) To fakt, szaleństwa przestrzennego nie będzie ale za to fajnie się tę karteczkę ogląda i ogląda - na okrągło :-) Danusiu, Twoje wyszły bardzo ciekawie i kolorowo - SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diękuję :) Halinko, te są dla wnuczek dlatego takie kolorowe. Tutaj można małe kawałki papieru wykorzystać na kwadraciki.
      Myślę, że wnuczki będą miały fajną zabawę :)

      Usuń
  3. Niesamowite są te kartki. A już z ośmiu prostokątów sobie nie jestem w stanie wyobrazić:)
    Uściski, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(