,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 17 września 2018

Kartka z humorem ...

Ostatnio mam zachcianki na zrobienie czegoś co gdzieś zobaczę i mi się spodoba. 
Kartkę z humorem zobaczyłam u Ewy ... musiałam zrobić :)
Moja kartka trochę ,,spartaczona,, przez te literki ,,żelowe,, ... no cóż, poszłam po linii najmniejszego oporu. 



Z kartki jestem zadowolona tak na ... 50%. ,,Żelkowych,, napisów mi się zachciało (do tego z błędami ... brak polskich ,,żelek,,) :( 
Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. Wszak kartka z humorem miała być :)





3 komentarze:

  1. Ukośna sztaluga wyszła świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, kartka jest świetna i faktycznie z humorem. Te literki wcale nie są złe.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się fajna, trójkątna forma kartki ;) Co do literek, to pewnie drukowany napis czy inny rodzaj liter podkreślił by styl.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(