,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 6 września 2018

Nietypowa kartka z ,,półeczkami,, ...

Przykro mi ale w tej chwili nie wiem jak się coś takiego nazywa. ,,Zgubiłam,, też link, gdzie taką kartkę nietypową widziałam dlatego nie wiem czy to kartka czy ... .
Może to kartka pudełkowa (nie jestem pewna) ... ta ma przypominać szafkę z półkami.
Niech to będzie ,,kartka nietypowa,,.
Kartka mi się tak spodobała, że ... musiałam coś podobnego zrobić.
Moja to prototyp ... przy następnej nie popełnię tych błędów co tutaj. 
Okładka skromna, w środku oczopląs, chaos, brak logiki ... .
Muszę nagromadzić takich maleństw, które zmieszczą się na półeczkach.
Tutaj użyłam tego co ,,pod ręką,, miałam.




10 komentarzy:

  1. Pięknie zapełnione te półeczki :-) Kartka w formie księgi, ale środek taki widzę pierwszy raz na oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudeńko...:) Znakomity debiut Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś jak shadow box... w okładce. Genialny wyszedł...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i oryginalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, niezwykła forma z nutką magii.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu pierwszy raz widzę taką karteczkę. Świetna jest i można włożyć drobne prezenty. Taka prezenty i karteczka razem, czyli 2 w 1.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To kartka ?! Kartka ta zupełnie przypomina szafkę z półkami lub jakiś schowek ! Ciekawy pomysł na oryginalny prezent ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ej, super sprawa!!!!!!!!!!!!!!!!
    świetne dzieło

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się! no cuda tworzysz Kobieto <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(