,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 1 września 2018

Obrazek ,,Wakacje na wsi,, ...

Miał być na wyzwanie ,,Wspomnienia z wakacji,, ale termin już dawno minął. 
Nic się nie stało ... najważniejsze, że zabawa z obrazkiem była przednia.
Przechodzę do prezentacji ... uwaga, dużo zdjęć gotowego obrazka i etapów pracy.


Do zrobienia czegoś takiego potrzebne są: obrazek/ramka, serwetka (podwójny fragment), gaza, klej wikol, mech, trochę suchych kwiatków, kilka z papieru, farby, lakier ..... .

Zajawka tego co na warsztacie. Trochę się tego nazbierało. 
Nagle nabrałam ochoty na to i tamto. Codziennie coś nowego powstaje. Muszę wykorzystać ochotę do pracy bo ... bo jak minie to znowu będzie długi przestój.
Baza kartki już oklejona ... może jutro pokażę.




8 komentarzy:

  1. Pięknie Danusiu.:) Życzę dużo weny.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, niezwykły ten obrazek i bardzo sielski. Az chciałoby się znaleźć w takim miejscu, jakie zaklęłaś w swojej pracy.
    Chyba jakiś ciekawy składaczek powstaje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość fantastyczna , chciałabym mieć taki malowniczy domek z niecierpliwością czekam na drugi obrazek <3 {ps. a do czego był potrzebny gaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :) Gaz? No tak, nie zauważyłam, że mi ,,a,, nie odbiło, już poprawiłam. Oczywiście o gazę chodziło :)
      Drugi obrazek chyba nieprędko zrobię.

      Usuń
  4. Wspaniała praca!! Bardzo klimatyczna! Coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu jestem pod wrażeniem Twoje prace zawsze były ciekawe i oryginalne i w tym przypadku nie jest inaczej. Piękny obrazek!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(