,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 11 września 2018

Pudełko na Junk Journal ...

Junk Journal ładniej brzmi niż Dziennik Śmieciowy :)
Dzienniczek gotowy ale najpierw opakowanie na niego.
Takiego czegoś jeszcze nie robiłam. Gdybym nie natknęła się na ten blog to pudełko byłoby tradycyjne a tak jest coś innego.
Moje różni się wyglądem i wielkością od tego z blogu Johna. Tamto z przeznaczeniem na kartkę jest. Zmieniłam też sposób wiązania.





Mała zajawka mojego najnowszego Dzienniczka Śmieciowego.




4 komentarze:

  1. Danusiu, te dzienniczki śmieciowe są takie pełne treści! A pudełko - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że poprawię - pisze się "junk journal" (junk z ang. śmieć, grat, rupieć, starzyzna) :) A pudełko PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak czułam, że coś nie gra (pisałam w środku nocy, oczy się zamykały dlatego nie sprawdziłam czy są błędy a rano już do tego nie wracałam) :) Z angielskiego lichutko dlatego wolę polskie nazwy (w etykietach ,,Dziennik śmieciowy) :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(