,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 18 września 2018

Zestaw Ratunkowy dla 60-latki ...

I znowu z błędem językowym (podobno tak się nie pisze jak jest u mnie na ,,apteczce,,) ... cała nadzieja w profesorze Miodku, który powiedziałby - ,,forma dopuszczalna,, :)


Coś takiego zobaczyłam ,,W altance,, (a było to w lutym) i ... i postanowiłam zrobić. Miały być ,,tabletki,, i jakiś drobiazg ale ... tak się rozpędziłam, że nawet duży słój okazał się za mały.
Zaczęłam realizację tego projektu od wydrukowania opakowań (link na blogu ,,W altance,,).


Jako że prezent miał być z humorem zaczęłam szukać śmiesznych, małych gadżetów (np.malutkie opakowanie kart do gry, mała butelka Whisky, czy miniaturka lampy na biurko, która świeci ... zapomniałam zdjęcie zrobić).


Czekoladownik a w nim czekolada ,,ręcznie robiona,, oraz notes-nadgryziona tabliczka czekolady (zdjęcia nie zrobiłam, przykro mi ... wygląda jak prawdiwa czekolada, miejsce zakupu - Tiger, galeria w Katowicach) i malutkie karty do gry.


Skład apteczki na recepcie wypisany ... starałam się nabazgrać czyli wypisać receptę ,,jak lekarz,,.


Większość zawartości ,,apteczki,, pokazałam w poprzednich postach.

Tabletki na smutki czy focha zażywać profilaktycznie ...
Whisky na rozgrzewkę, zażywać przed snem ...
Czekolada na poprawę humoru, zażywać bez ograniczeń ...
Kawa dla przyjemności, pic z bliską osobą ...
Cygaro, ot tak zalecane, kiedy przyjdzie ochota ...
Łapacz snów na spokojny sen, ma wisieć i już ...
Psa przytulać, w karty od czasu do czasu zagrać ...
Dziennik Śmieciowy (+ lampka) jako wentyl nagromadzonych myśli dlatego pisać, pisać, pisać (w nocy lampkę użyć) ...

Nie wszystko zmieściło się do ,,apteczki,, ... kawa, czekolada, i kartka pudełkowa osobno.


Oprócz tego są jeszcze kartki dla solenizantki ... zrobiłam kilka, nie mogłam się zdecydować, którą podarować więc oprócz kartki pudełkowej są jeszcze trzy + opakowanie na receptę, które też jest kartką :)
Od przybytku głowa nie boli.
Mam cichą nadzieję, że prezent się spodoba ...

Jest zdjęcie lampki i czekolady-notesu.



A jak coś jest prezentem to wysyłamy do Reni :)



5 komentarzy:

  1. Znakomity prezent, recepta - rewelacyjna, obdarowana będzie na pewno bardzo zadowolona. Prezent z tzw. jajem.:) Gratuluję pomysłu. Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prezent każdemu by się spodobał <3 ja najbardziej lubię takie z pomysłem i przymrużeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie prezenty! Ile jest zabawy z przygotowywaniem! Zrobiłam kiedyś takie słoje "Zestaw ratunkowy dla młodej mamy", super się bawiłam wyszukując różności, które faktycznie mogą się przydać, a tu u Ciebie jeszcze taka pomysłowa forma apteczki i tyle własnoręcznych dodatków! Strasznie, ale to strasznie chciałabym kiedyś dostać coś podobnego - po takim prezencie widać, że ofiarodawca naprawdę o Tobie myślał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, nie wiem co napisać.... pod takim ogromnym wrażeniem jestem. Jedno słowo - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(