,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 28 października 2018

Butelka w szydełkowej kreacji ...

Dawno butelek Kordem nie obrabiałam. ,,Ubranko,, dla tej z potrzeby chwili zrobiłam. 
Zwykłe kwadraty na bokach łańcuszkiem chwycone. 
Nalewka z czarnej porzeczki ...


Butelka będzie prezentem dlatego ,,wędruje,, na zabawę do Reni :)

(klik)





5 komentarzy:

  1. Butelka prezentuje się teraz bardzo oryginalnie, super pomysł. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butelka prezentuje się wspaniałe jak zawsze �� ja mam też jeszcze kilka do obrobienia - nalewka z aronii czeka ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj! Podziwiałam już wiele Twoich szydełkowych ubranek na butelki. To jest kolejne cudeńko!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko butelka ubrana;D
    ale ta naleweczka z czarnej porzeczki brzmi pysznie( choć ja sama raczej nie pijąca, to czarną porzeczkę uwielbiam pod każdą postacią:)
    dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, piękna, elegancko ubrana butelka i nader smakowita nalewka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(