,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 10 października 2018

Kolory jesieni (kartka) .....

Ile to już razy sobie powtarzałam - ,,koniec z wyzwaniami,, a potem trafiam na coś co mi się podoba i znowu biorę udział w kolejnym.
Na blogu ,,DIY-zrób to sam,, zabawa z kolorami jesieni. Pierwsza myśl to ,,zrobię naszyjnik bo mam jesienne koraliki,, ale ...... zapomniałam, że część do łapacza snów zużyłam. 
To może kartka (pójście na łatwiznę z mojej strony) :) 
Wykorzystałam tapetę. Chyba wrócę do tapety i częściej jej będę używać bo mam spory zapas (kilka katalogów z ciekawymi próbkami).




(klik w banerek - tu szczegóły wyzwania, inspiracje i prace Dziewczyn)


3 komentarze:


  1. Bardzo fajnie wykorzystałaś Danusiu tapety.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykorzystanie tapet Danusiu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(