,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 27 listopada 2018

Kartki-bombki wg kursu ...

Kartki to czy bombki - oto jest pytanie. U mnie na pewno recykling bo wykorzystałam stare płyty DVD. 
Na blogu ,,Inka-art,, zobaczyłam i się zakochałam. Kartki-bombki, które zrobiła Halinka są piękne. Jest też kurs, z którego skorzystałam. Niestety nie miałam takich ani podobnych materiałów ale to przecież nie problem. Zrobiłam z tego co mam. 


Z tyłu można życzenia przykleić.

Chciałam zamówić co nieco w temacie, już miałam w sklepie internetowym zapełniony koszyk ale ... obiecałam sobie przecież, że najpierw trzeba wykorzystać to co mam.
Obietnic trzeba dotrzymywać :)

Halinko, dziękuję za Twoje wspaniałe prace, za inspiracje, za kursy.

(klik)




3 komentarze:

  1. Znakomicie sobie poradziłaś Danusiu, śliczne karteczki - zawieszki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, wspaniałe są twoje kartki - bombki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu - zachwyciłaś mnie swoją pomysłowością - wyszło wspaniale. Sama kocham recykling a takie niestandardowe rozwiązania należą do ludzi kreatywnych i bardzo pomysłowych - brawo za wykonanie!!! Ogromnie mi miło że mój kursik się przydał i zainspirował Cię do wykonania ślicznych, świątecznych kartek - bombek. Dziękuję również za pochwały i chęć wykonania kolejnej pracy wg mojej podpowiedzi - to dla mnie prawdziwy zaszczyt :-))) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(