,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 2 grudnia 2018

Kartka z brokatem .....

Kartka z czymś czego nie lubię. Jeżeli nie lubię, nie używam to dlaczego to znalazło się na kartce? 
Zawsze jest ten pierwszy raz a czy drugi, trzeci będzie to się okaże. 
Kurcze, gdzie teraz nie spojrzę leży brokat.
Kartka skromna, ze ,,schowkiem,, na życzenia. Jest też shaker box i złote gwiazdki. Brak tylko napisu ,,Radosnych Świąt,, ale to nie problem, później dołożę.


Oprócz brokatu kupiłam też papier ,,brokatowy,,.
Pytanie - po jaką cholerę to kupiłam jeżeli nie lubię, nie używam?
Jak to po co ... przecież się przyda :)


Kartka z brokatem wędruje do ,,Art-Piaskownicy,, .....

(klik)



10 komentarzy:

  1. I wyszla świetna kartka! Czasem warto spróbować czegoś czego nie lubimy, może się do tego przekoanmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) Próbuję ale czasem bez przekonania (a tyle brokatu mi jeszcze zostało :D )

      Usuń
  2. Jesteśmy sroczkami i zdarzają się nam zakupy nie do końca potrzebne.
    Karteczka ekstra, jeszcze takiej nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Basiu, ze mnie już powoli ta sroczka odchodzi w siną dal - wkładam do koszyka a potem sama do siebie gadam ,,a po co ci to, i tak tego nie wykorzystasz, odłóż i rób z tego co masz,, - a że siebie słucham (a nie sroczki) to grzecznie odkładam, nie kupuję (sporadycznie tylko mi się zdarza) :)

      Usuń
  3. Piękna kartka, Danusiu. Aczkolwiek mnie do brokatu nic nie przekona.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję :) Brokatu użyłam i ... i dalej go nie lubię.
      Buziaczki :)

      Usuń
  4. Super karteczka.:) Przyznam się, że i ja nie przepadam za brokatem, choć podoba mi się jak inni tworzą z nim cudeńka. Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Ja nie potrafię (jeszcze) używać go tak żeby było ładnie. Może jak się nauczę to brokat troszeczkę polubię :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Śliczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie brokat jest zawsze wszędzie i w każdym pomieszczeniu przy takich pracach. Urocza karteczka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(