,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 8 grudnia 2018

Kartki BN 2018 - grudzień) ...

Zabawa u Uli dobiega końca ... ostatni miesiąc, ostatnia kartka w tym roku. 
Tym razem dowolność czyli mapka do wyboru z poprzednich miesięcy. Wybrałam marcową.
Użyłam w końcu papier pergaminowy w srebrne gwiazdki (nawet nie wiem ile lat u mnie przeleżał czekając na okazję). Dzięki temu jest widoczny piękny papier pod spodem. Szkoda było go zaklejać.


Marcowa mapka ...

(klik)

Dopiero teraz sprawdziłam ... taką kartkę wg tej mapki w marcu zrobiłam. Nawet tego samego ptaszka użyłam :)




5 komentarzy:

  1. Danusiu, piękna kartka i świetny pomysł na wykorzystanie pergaminu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, śliczna, a ten pergaminowy papier bardzo tutaj pasuje, jest cudnie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Pergamin dodał pracy lekkości elegancji lekkiego zamglenia pracy. Bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, super poradziłaś sobie z mapką:) Wesołych Świąt!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale zinterpretowałaś mapkę :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(