,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 2 grudnia 2018

Kartki/bombki/zawieszki (ciąg dalszy) ...

Jak zwał tak zwał - może być kartką, może być bombką na choince, może być zawieszką do prezentu. Przyjemnie się je robi. Bazą jest płyta DVD, do tego papiery świąteczne i dodatki ... ot i cała filozofia :)
To są wczoraj zrobione .....


Druga zawieszka z shaker boxem ..... 
Właściwie to cała nim jest.


Boki ,,przepuszczały,, brokat więc ,,zakitowałam,, je klejem i obsypałam mikroskopijnymi kuleczkami styropianowymi (niby śnieg a wygląda to jak cukierek maczkiem zwany :D ).

W środku takie cudeńka ...


No i kuleczki styropianowe, które rozsypują się dookoła ... trudno to pozbierać (tak jak brokat) :)


Jako że przyjemnie się je robi to będą następne ...... :)




4 komentarze:

  1. Piękne obie wersje :-) Okienko bardziej różnorodnie przystrojone, gaza, tekturka i mikrokulki fantastycznie połączone :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, piękne mediowe prace, takie klimatyczne, zimowe. Jak realistycznie wyglądają sople na pierwszej!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zawieszki Danusiu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne te Twoje zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(