,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 10 grudnia 2018

Kartony, pudełka i śnieg (wyzwania) .....

Wczoraj późną nocą zrobiłam. Tak mnie wciągnęła zabawa z pudełkiem po słodyczach, że straciłam rachubę czasu. Zdjęcia robione wczesnym rankiem dlatego ich jakość nie za bardzo nadająca się ,,między ludzi,, ale ..... pudełko już na miejscu przeznaczenia, dlatego lepszych nie będzie.
Praca w tonacji srebrno-biało-niebieskiej z nielicznymi akcentami czerwieni i zieleni.
W użyciu tapeta (żywe srebro), koronka (posrebrzona z naklejonymi, połyskującymi gwiazdkami), kuleczki styropianowe (oczywiście srebrne), drewniana gwiazda obsypana srebrnym brokatem (nie lubię brokatu dlatego ,,zgasiłam,, go resztkami sztucznego śniegu). No i shaker box z papieru w srebrnej tonacji (w środku trochę srebrnych kuleczek i gwiazdek). 
Tak na marginesie - jeżeli ktoś jeszcze nie robił takiego cudeńka i nie wie jak się za to zabrać to Inka-art zrobiła kurs TUTAJ (oczywiście chodzi o shaker box) :)
Poinsecja w niebieskościach obficie obsypana śniegiem (dlatego zgłaszam pudełko na wyzwanie w Zielonych Kotach ... banerek niżej).


Zapomniałam zdjęcia przed oklejeniem tapetą zrobić ale zapewniam, że to pudełko takie samo jak to czekające na swoją kolej (może w przyszłym roku się nim zajmę).


Pudełko jest opakowaniem na kartkę-zawieszkę ... zamiast koperty :)


Tu przy innym świetle ... niestety nie miałam już czasu na powtórzenie zdjęć.


Wyzwanie ,,Śniegiem przysypało,, (,,Zielone Koty,, ... tu mnie chyba jeszcze z moimi pracami nie było choć zakupy z przyjemnością w sklepie już robiłam).

(klik na banerek - tam szczegóły, inspiracje i prace na wyzwanie można zobaczyć).

Moje ulubione Inspiracje na ,,DIY - zrób to sam,, ... tym razem kartony i pudełka w temacie.

(klik w banerek - szczegóły wyzwania, inspiracje i prace Dziewczyn)

.................................................................

Jako że używam często koronki w moich pracach dlatego moje pudełko ,,powędruje,, na zabawę/wyzwanie gdzie ta(koronka) jest tematem.

(klik)

.............................................................................................

Grudzień 2019 ... świąteczne pudełko na coś tam zgłaszam na wyzwanie/zabawę (DIY-zrób to sam)

(klik)


12 komentarzy:

  1. Danusiu, ta praca jest niesamowita. Pudełko wygląda jak mocno oszronione i do tego wspaniały shaker - podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca Danusiu.:) Ja też bardzo lubię koronki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, jak cudownie prezentuje się Twoje śnieżne pudełeczko - takie prawdziwe zimowe cacuszko :-))) Przestrzenna kompozycja robi duże wrażenie i super że ozdobiłaś boczne ścianki taką delikatną koronką - ona dodaje bajkowego klimatu. I oczywiście zachwycona jestem że po raz kolejny mój kursik okazał się przydatny i tak pięknie wykorzystany - dziękuję i podziwiam:-))) Miło Cię gościć w Inspiracjach na blogu DIY - życzę powodzenia w zabawie i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pudełko na zawieszkę. Masz talent dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełko.
    Próbowałam już kiedyś zrobić shaker boxa, jednak dałam za dużo sztucznego śniegu i nie chce się przesuwać ;-)Musi iść do poprawki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca, łącząca różne techniki. Dziękujemy, że dołączyłaś do zabawy na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, no to wiem kto jest mistrzem recyklingu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(