,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 3 grudnia 2018

Monotematycznie czyli kartek-zawieszek ciąg dalszy .....

Prawdę mówiąc to u mnie jest tak (a ciągnie się od dawna) ...


Na szczęście czasem mam zrywy (czyli taką motywację do motywacji) więc je wykorzystuję aż mi nie przejdzie :)
Dlaczego ,,monotematycznie,, w temacie? Bo ostatnio nie robię nic innego tylko daję płytom DVD nowe  życie, życie świątecznych ,,kartek,, a jak ich nie robię to myślę jak zrobić.
To wczorajsza ... a na kolejną jest już pomysł.


No to działam dalej ... płyt ci u mnie dostatek :)


6 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka Danusiu i super pomysł na recykling.:) Dziurkę w płycie zaklejasz tekturką? Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeżeli mam papier o niższej gramaturze to dodatkowo pod niego daję wyciętą na całość płyty kartkę z bloku technicznego ... ale tylko z tyłu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję Danusiu.:) Serdeczności.:)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł na wykorzystanie zalegających płyt. Piękną zawieszkę stworzyłaś!
    A motywacja?! O tej porze roku to chyba u większości brak motywacji do motywacji 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, co zaglądnę to piękniej u Ciebie. Za każdym razem zadziwiasz mnie swoją pomysłowością. Oczywiście wielkie brawa za bazy recyklingowe - to się chwali - a jakże :-))) Pozdrawiam gorąco i dziękuję za tyle miłych słów pozostawianych u mnie :-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Działaj, działaj, Danusiu, bo Twoje płytowe zawieszki są niesamowite. Podziwiam każdą ogromnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(