,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 8 grudnia 2018

Ostatnia zawieszka ...

Na pewno ostatnia? Teraz kiedy mogę wreszcie wykorzystać stos kartek bożonarodzeniowych (mają już 11 lat) ... właściwie to środkowy fragment miałabym przestać ,,kartkować,,? Kiedyś próbowałam wyciąć równiutko to koło. Niestety nie potrafiłam. Mając odpowiednie wykrojniki jest łatwiej. 


Chciałam już skończyć w tym roku z kartkami na BN bo mam ich naprawdę dużo. Pożyjemy, zobaczymy. 
Może wykorzystam jeszcze kilka tych ,,starych,, kartek .....
Małe wyjaśnienie - te kartki mają z tyłu życzenia od znanej osoby (z 2007 roku) dlatego ,,stare,,. Dostałam większą ilość do wykorzystania bo były już ,,przeterminowane,, :)


7 komentarzy:

  1. Podoba mi się to nowe życie starych kartek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) W tym przypadku kartki ,,stare,, bo mają życzenia z tyłu (bardzo znanej osoby) ... gdyby nie te życzenia kartki byłyby ,,nowe,, :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna, klimatyczna zawieszka ! Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, pięknie wykorzystujesz "stare" kartki do zawieszek. Myślę, że podobnie można użyć kartki wielkanocne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny recykling Danusiu.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny medalion. Piękna jest ta reprodukcja, trochę mroczna, ale taka głębsza, do zastanowienia się. Podoba mi się całość :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, takie drugie życie jakie Ty dajesz starym karteczkom, jest śliczne - popieram recykling i sama pewnie wykorzystałabym takie skarby do nowej roli :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(