,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 23 grudnia 2018

Zawieszka z ptaszkami .....

..... ostatnia w tym roku choć płyt mnóstwo zostało, papierów również. 
Wystarczy ... trzeba sobie przerwę zrobić :)


Czegoś mi brakowało na tej zawieszce więc dodałam trochę złotych kuleczek ... ładniej teraz wygląda 
(zdjęcia poprawionej brak) :)





14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje zawieszki, Danusiu.
    Życzę Ci radosnych, pełnych pokoju i rodzinnej bliskości Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Danusiu i wzajemnie, życzę Ci miłych, zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnej atmosferze oraz Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zawieszka!!!
    Dziękuję za życzenia i Tobie również najpiękniejszych
    świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ptaszkowa zawieszka !Radosnego świętowania i kolejnych, pięknych pomysłów w roku 2019 :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego na święta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno do Ciebie nie zaglądałam. Pięknie tworzysz - nie mogę się naostrzyć na te wszystkie prace w świątecznym klimacie <3 pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do zaglądania to nie da się ogarnąć wszystkich ciekawych blogów z braku czasu. Cieszę się gdy ktoś do mnie wpada, nawet sporadycznie :) Dosiego Roku!

      Usuń
  7. Wpadam z rewizytą :) Wszystkiego dobrego życzę! Porozglądałam się tutaj nieco i bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(