,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 31 stycznia 2019

Wielkanoc z paletą kolorów (styczeń) ...

Wróciłam do zabawy z Anią. W tym roku trochę inne zasady. Przez cztery miesiące robimy kartki wielkanocne wybierając z palety trzy dominujące kolory. W styczniu tematem przewodnim jest fauna. 
Jako że staram się zawsze trzymać regulaminów i zasad na mojej kartce są tylko trzy kolory z palety - zielony, brązowy i biały. 
Jest baranek i ... i tutaj niestety nagięłam zasady bo wkradła się odrobina flory - gałązki z baziami :)


(klik w banerek - tutaj szczegóły i kartki Dziewczyn)

Na zrobienie kartki miałam cały miesiąc a zabrałam się za nią dopiero dzisiaj ... ale zdążyłam :)


9 komentarzy:

  1. Śliczna ta Twoja Danusiu kartka - baranek zawsze sprawia, ze to naprawdę wielkanocne życzenia. Pozdrawiam cieplutko - trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu ciesze się, że Cię widzę ponownie w mojej zabawie. Wytyczne oczywiście spełnione a bazie nie są wcale odstępstwem od zasad. Jest baranek i tego się trzymajmy. Bardzo fajna kartka w takich stonowanych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta karteczka, Danusiu!
    Bardzo podoba mi się wzór baranka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka. Ten wzór baranka zawsze mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, cudowna kartka , ten baranek niesamowicie mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny ten baranek! Super kartka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka z uroczym barankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baranek jest uroczy , a kartka niepowtarzalna i piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wszystkim za miłe słowa dla mojej skromnej kartki.
    Szablon baranka mam ponad 30 lat ... bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(