,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 16 lutego 2019

Porządki i zakupy ...

Zabrałam się za porządki w moich materiałach wszelakich i przydasiach. Postanowiłam chociaż trochę uszczuplić moje zasoby (skarby) a okazało się, że ... je powiększyłam :) Moje ,,postanowienie,, żeby najpierw wyrobić to co posiadam a potem do sklepu się wybrać legło w gruzach. 
Winny jest Action ze swoim asortymentem :)
Na ślepo nie jechałam na zakupy. Trochę się orientowałam w co warto się zaopatrzyć bo ... podglądam Elę :)


Chyba już pisałam, że miałam do wyboru sklep w Rybniku i Gliwicach. Wybrałam Gliwice (i to był błąd) ale z zakupów jestem zadowolona. Do Rybnika pojechałam z Tereską
Tutaj już wiedziałam po co konkretnie jadę a i tak kupiłam kilka rzeczy ,,pozaplanowanych,, np. trymer :)
Co było w planach:
1.Nożyczki, które polecam (moje to już staruszki a tną jakby wczoraj były kupione ... wymagają tylko ,,kąpieli,, i będą dalej mi służyć).

(mniejsze 1,79 zł, większe 2,49 zł ... są na dziele ,,kuchennym,,)


2.Dokupiłam pudełko koralików ...

3.Farba akrylowa w sprayu ...


4.Stemple akrylowe (są też z wykrojnikami), folder z wykrojnikami ... 

5.,,Diamenty,, dekoracyjne (różne kolory) i pudełko na drobiazgi ...

6.Pudełko cekinów .....

7.Dokupiłam bazy do kartek z kopertami (perłowy papier) ...

8.Papiery - bloczki i bloki kreatywne ... 


Gdybym wszystkim produktom zdjęcia zrobiła post byłby 
tasiemcem :)
Można wejść na stronkę Actiona i zorientować się w produktach craftowych (i cenach).

Ktoś powiedział, że te wszystkie produkty z Actiona są dla ,,początkujących,, scraperek. Początkująca nie jestem a z przyjemnością zaopatrzyłam się w tym sklepie.

Co do porządkowania przydasi, papierów i innych skarbów - dużo mi to jeszcze czasu zajmie :) 
Zdjęć nie będzie ... no może jedno - porządek z koronkami zrobiłam (hura!).




18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Actiona w pobliżu, choć z drugiej strony jak daleko, to nie kusi :)
    Dlaczego rzeczy z tego sklepu są dla początkujących? Bo tanie? :) :) :)
    Lubię ich papiery (dzięki dobrej duszy mam kilka dużych zestawów).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie są wcale w pobliżu ... ja sobie wycieczkę do jednego i drugiego zrobiłam (do Gliwic autobusem z przesiadką, do Rybnika pociągiem) :) To nie moje słowa, że dla ,,początkujących,, (zasłyszane). Z papierów jestem mega zadowolona ... z reszty zakupów również. Chyba znowu się do Rybnika wybiorę (nie wszystko co chciałam kupić było akurat na stanie).
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kusi, kusi ten sklep. Podobne zakupy robiłam w piątek, tez w Rybniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!Ja też w piątek (przed południem) :)

      Usuń
    2. To mozliwe żesmy się "spotkały"
      Następnym razem musimy się umówić. Pozdrwiam

      Usuń
  3. Bardzo żałuję że te sklepy są tak daleko, ale może ten Rybnik?? daleko jest do niego z dworca PKP?
    Co do koronki to też miałam porządek, ale jakieś 2 tygodnie;D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, do Rybnika jadę pół godziny pociągiem (traktuję to jako wycieczkę) a potem można albo autobusem albo piechotą (~2 km). Przyjemnie się idzie do celu (drogę można w internecie sobie wytyczyć ... łatwo trafić). Obawiam się, że moje koronki długo w takim porządku nie poleżą ... no cóż, w ferworze twórczej ,,walki,, mogą się bałaganiarsko przegrupować :)
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
    2. Danusiu dziękuje- co prawda mapy z tel wyrzuciłam, ale zobaczę co się da zrobić;)

      Usuń
  4. Ja Co to ostatnie motto ukradnę i gdy ktoś będzie mi wytykał "ile Ty tego masz" to będę się nim podpierać :-) Mamy te wszystkie rzeczy, bo są nam potrzebne i już :-) Trzymam kciuki za porządek w koronkach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, masz 100% racji - te wszystkie rzeczy są nam potrzebne :) Mnie już nikt ze znajomych nie odważy się wytknąć ,,a po co ci to,, :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Wspaniałe zakupy.:) Nie byłam nigdy w Actionie, bo u mnie nie ma, ale widzę, że mają tam sporo fajnych przydasi. Danusiu ja też uwielbiam koroneczki.:) Oby udało Ci się utrzymać w nich porządek, bo wyglądają cudnie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, na szczęście potrafię ,,się opanować,, ... nie kupuję bo tanie i ,,może się przydać,,. Jedynie bloki kreatywne mogę na zapas kupować - w Actionie są dobre gatunkowo :) Co do koronek, też je lubię w pracach wykorzystywać.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Mimo ciągłych porządków wciąż odnajduję nowe przydasie ;-) i wciąż stwierdzam, że czegoś mi brakuje ;-)
    W Actionie pod Wrocławiem byłam raz i z chęcią wpadłabym tam jeszcze.Może w czerwcu, bo dopiero wtedy się na południe wybieram.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że ja tylko tak mam ... przydasi dużo a zawsze czegoś brakuje :)
      No i rekomendacja Eli w temacie produktów z Actiona zachęca do zakupów (na swoim kanale Ela opowiada o produktach, o nowościach, pokazuje jak je można wykorzystać).
      Miłego dnia Basiu, pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Danusiu, bardzo fajne zakupy. Niestety, nie mam Actiona w pobliżu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, ja z powodu papierów ,,się poświęciłam,, (u nas kilka Actionów na Śląsku ale wszystkie dość daleko) a przy okazji kilka ,,niezbędnych,, rzeczy kupiłam (ceny przystępne).
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  8. Dużo świetnych zakupów... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko, ze wszystkiego co kupiłam jestem zadowolona:) Jeszcze kilka produktów mnie pociąga ... obawiam się, że mogę się uzależnić :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(