,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 17 lutego 2019

Wyzwanie ze złotem ...

Zrobiłam, pozłociłam ale ... zbyt skromne mediowo żeby na wyzwanie zgłosić (przy pracach Dziewczyn moja taka lichutka).
Chociaż ..... ,,zdekupażowałam,, pozłociłam farbą akrylową więc czemu nie.


(klik w banerek - szczegóły, inspiracje i prace Dziewczyn)



12 komentarzy:

  1. Piękne i bardzo elegancka szkatułka wyszla z tego złocenia. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba, zgłosiłabym ją!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest, elegancka i stylowa. Powodzenia w wyzwaniu, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, piękna praca i wale nie jest gorsza od prac dziewczyn. Jest inna, ale bardzo delikatna, a za razem pełna wyrazu. Złoto stanowi doskonałe wykończenie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Alinko, ja mam od dziecka zakodowane, że ,,inni robią lepiej,, ... muszę to wrażenie odkodować i usunąć :) Ta szkatułka ma tyle lat ile ja ... za piękna by ją wyrzucić więc przerobiłam.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Bardzo ładna szkatułka, dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

  6. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(