,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 20 lutego 2019

Zabawa z motywem (skrzydła) ...

Kiedy Ewa odsłoniła motyw lutowy od razu pomyślałam o foremce ze skrzydłami. Rok temu kupiłam masę do wypełniania foremek, potem zamówiłam sobie kilka różnych foremek (wspomniane skrzydła, klucze, piórka, żarówkę i kilka innych) ale nie miałam odwagi się za nie zabrać. Wczoraj dopiero się ,,odważyłam,, (najtrudniejszy pierwszy jest krok, potem to już łatwa droga).
Niestety moje skrzydełka bardziej na prace mix-mediowe się nadają. Muszę sobie zamówić bardziej płaskie, na kartkę pasujące.
Na kartkę, którą na wyzwanie zrobiłam użyłam innych materiałów - wykorzystałam papier z motywem skrzydeł z bloczku kreatywnego (bloki kreatywne w Actionie kupione).
Aż się sama sobie dziwię, że taką skromną kartkę bez tych wszystkich bajerów udało mi się zrobić.


(klik w banerek - szczegóły, prace Dziewczyn)

Mam w planach jeszcze jedną kartkę z motywem skrzydeł zrobić ... może zdążę.

..........................................................................................

Zrobiłam dwie - jedną na BN, drugą na Wielkanoc. Tamta ze skrzydłami jako tło to okolicznościowa. Ta zaplanowana niestety nie wypaliła (na razie).





4 komentarze:

  1. Świetna kartka, Danusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama z siebie się uśmiałam, szukałam skrzydeł na twojej kartce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, mnie w środku nocy naszły wątpliwości czy to skrzydła czy piórka luzem ... jednak skrzydła, dużo skrzydeł (tak temat zinterpretowałam, trochę inaczej ale ... ):)
      Jak zrobię zdjęcia to dołożę jeszcze dwie kartki gdzie jest skrzydlate ptactwo.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(