,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 28 marca 2019

Junk journal (marzec) ...

Wytyczna na marzec - ,,Użyj guzika,,.
Kolorystyka w tonacji poprzednich wpisów + odrobina innych kolorów. Tym razem trochę więcej chaosu u mnie zagościło. Jest też dużo miejsca na zapiski. Guziki trzy użyte, są też zatrzaski, trochę koronki, sznurek, oczywiście stare karty z grzybami, trochę pamiątek ... itd. itp. 




(klik)

Zaczyna mi brakować materiałów a to dopiero marzec.
Ciekawe co będzie tematem w kwietniu .....




12 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło! Guzik kolorystycznie dopasowałaś do koronki:)To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. super!!...<3 "vstupenka do jaskyne KČS 8,-" je úplný top! Skvelá práca, Zuzana

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!! Rób dalej, jakby co to podeślę conieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, kolejna rewelacyjna strona. Ten kwiat z guzikiem jako środkiem jest wspaniały.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda !!! Cuda tworzysz !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne strony, bardzo mi się podoba taki chaos :) Efektownie wygląda czarna koronka no i guziki oczywiście są widoczne. I ja już zrobiłam marcowy wpis, jeszcze tylko muszę zrobić fotki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na użycie guzika:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(