,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 30 marca 2019

Kartki BN 2019 (marzec) .....

W marcu Ula zaproponowała kartki ,,na okrągło,,. W tamtym roku zrobiłam dużo okrągłych kartek-zawieszek gdzie wykorzystałam stare płyty CD. Może zrobię kilka takich ale dopiero przed świętami.
Na zabawę u Uli przygotowałam mniejsze i skromniejsze (wykorzystałam nowy wykrojnik z Actiona)).


(klik - szczegóły i prace Dziewczyn)




9 komentarzy:

  1. Super karteczki Danusiu i wspaniały wykrojnik.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Action- no tak, zapomniałam a chciałam się wybrać;)
    a karteczka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I pięknego pomysłu na kartkę zazdroszczę... i wykrojnika. Ale tak pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te okrągłe kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okrągłe cudeńka, Danusiu.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka. Bardzo fajny wykrojnik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki Danusiu :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne karteczki :)
    Pomysł z płytami CD ekstra...też co roku staram się kilka takich robić. Recyklingowe prace, które nie tylko są kartką, ale mogą być śliczną świąteczną dekoracją to jest TO :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(