,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 25 maja 2019

Dzień czy noc ...

... to majowe wyzwanie u Hubki.
Temat ciekawy, pomysłu na więcej kartek chwilowo nie miałam więc jedna powstała - taka dwa w jednym.
Kartka przeznaczona dla osoby, która Kubusia Puchatka uwielbia.

Na zewnątrz kartki ciepły, słoneczny DZIEŃ ... Puchatek na wycieczkę się wybiera. Na łąkę pełną kwiatów i motyli :)


W środku NOC ... Puchatek i Prosiaczek na chwilę na ławeczce, pod gwieździstym niebem, w świetle księżyca przysiedli :)


(klik)

Ostatnio dość często z papierów kupionych w Actionie korzystam ... nakupiłam, muszę je wyrobić. W tych papierach gramatura dobra na bazy kartek (i nie tylko).


Kubusia Puchatka mam od Uli :)



Nareszcie słonko i ciepło ... można w końcu iść popracować do ogrodu :)




5 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka, jak bajeczka.:) Pozdrawiam Danusiu i życzę radosnego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, jestem zachwycona. Bardzo lubię Kubusia Puchatka. Nocne wnętrze to czysta magia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł genialny! To takie 2w1 czyli idealnie całe wyzwanie! Ach, jak mi się ta noc podoba1 I ten księżyc! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubuś pod gwiazdami jest cudowny. Uwielbiam tego Misia, przepadam za Prosiaczkiem:)
    Rewelacyjna kartka.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubusiowe prace są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(