,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 22 maja 2019

Junk journal (kwiecień) .....

Jak to się stało, że o kwietniowym wpisie zapomniałam :(
Zaczęłam na początku miesiąca i odłożyłam ...... chyba dlatego, że za dużo się działo na początku maja.
Wczoraj dokończyłam .....
Wytyczna na kwiecień to - ,,użyj koperty,,.
Za nami dopiero cztery wpisy a mój Junk journal już ,,pęka w szwach,,. 


Za dużo między dwie strony ładuję .....


Kolorystyka ograniczona - dwa, trzy kolory czyli brąz, niebieski i ich odcienie. Czasami odrobina koloru kontrastowego dla ,,rozweselenia,,.
Wszystko czego używam (papiery, pasmanteria, dodatki) to przydasie od dawna gromadzone (szkoda wyrzucić, może się przyda jeszcze). Dlatego każdy wpis ma np. inne koronki bo resztki wykorzystuję.
W tym wpisie wg wytycznych użyłam aż trzech kopert. 
Trochę ,,poplamiłam,, papier ... trochę się dzięki temu dzieje.
Oprócz kopert, w których mają swoje miejsce kolejne karty z grzybami, stare kartki urodzinowe itp. jest dużo schowków na coś tam i na tagi.


Na tej kopercie ślady gałązek ... kiedyś bawiłam się tuszem i papierem z ,,dziurami,, po wykrojniku, koperta została więc użyłam.


Coś mi nie pasowało, czegoś brakowało, coś psuło ...
Dołożyłam kawałek koronki i ,,futurystycznego ludzika,, - teraz jest dobrze.






Do ogrodu dzisiaj chciałam iść (jeszcze nic w nim nie zrobiłam) ... znowu lunęło.
No cóż :( 


5 komentarzy:

  1. Danusiu, uwielbiam podglądać wnętrza journali, odgadywać symbolikę poszczególnych elementów i zastanawiać się "co autor miał na myśli".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Małgosiu, że czasami to nie wiem co autor (czyli ja) miał na myśli ... po prostu się bawię i cieszę się jak dziecko jak coś sensownego (albo i nie) z tego wychodzi :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Jest piękny i z cudownym klimatem...wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mój journal już taki opasły a przecież to dopiero cztery wpisy :)
    Bardzo ciekawe i nieco intrygujące strony Danusiu, świetnie sobie radzisz z każdym wpisem.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(