,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 19 czerwca 2019

Kartka-doniczka z balonem .....

W poprzednim poście wspomniałam o piątej kartce z serii ,,Słodkiego, miłego życia,,. 
Nie nadaje się na wyzwanie u Hubki bo żadnych słodkości na niej nie ma (słodko pachnące kwiaty się nie liczą).
Kartka znana także pod nazwą Flower pot Card.
Dawno temu, a nawet baaardzo dawno, jedną taką zrobiłam (miałam nawet szablon). W internecie można znaleźć szablony na nią (różne szablony bo i kartki są różne). Moja kartka zrobiona od podstaw, samodzielnie bo sama sobie szablon zrobiłam.
Nadaje się na różne okazje (nawet na ślub) w zależności jakich papierów, kwiatów i dodatków użyjemy.
Życzenia oczywiście w ,,doniczce,, schowane :)


 

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami. Cieszę się, że mnie odwiedzacie choć na blogu chwilowy zastój zaistniałą sytuacją spowodowany. 
Serdecznie witam nowych obserwatorów.


7 komentarzy:

  1. Piękna doniczka z kwiatami! Napis bardzo się mi spodobał dzięki zastosowaniu różnych czcionek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała doniczka i można mieć dwie wersje - z balonem i bez.:) Pozdrawiam Danusiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, świetna ta doniczka. I super pomysł na wylatujący z niej balon.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała doniczka Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doniczka świetna Danusiu! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(