,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 20 sierpnia 2019

Wtorkowe perełki (obrazki) .....

Ostatni post z ,,wtorkowymi perełkami,, zakończyłam takim zdaniem - ,,Przeglądając zdjęcia starych prac doszłam do wniosku, że kiedyś miałam chyba więcej odwagi.,,
Może miałam kiedyś więcej odwagi, może mi się chciało dużo bardziej niż teraz, może było dla kogo, może ... wiem jedno, to się już nie wróci.
Dzisiaj tematem będą obrazki. Mnóstwo ich wtedy zrobiłam (miałam wtedy ,,okres obrazkowy,,). Teraz też czasami zrobię jakiś obrazek ale ... teraz robię zupełnie inne.

Nie pamiętam, który był pierwszy ... chyba ten miś pod szytą kołderką.


Ten z muszelkami był długo przed misiami ... w tym przypadku poszłam do zakładu szklarskiego ramkę dorobić. Panowie głowami kręcili bo ... takiego dziwnego zlecenia jeszcze nie mieli. Wtedy nie było jeszcze sklepów ,,wszystko po 2 zł,, z tanimi rameczkami. Nie było też sklepu z listwami na ramki (mąż mi dużo ramek z takich listew zrobił).


Obrazków z misiami było kilka (a może kilkanaście) ... jednym z najciekawszych był ,,Dziadek Andrzej,, :)


Były też obrazki ,,kwiatkowe,, zamiast kartki do prezentu dołączane. ,,Kwiatkowych,,(ze sztucznymi kwiatami) i ,,aniołkowych,, (aniołki szydełkowane albo gipsowe odlewy) zrobiłam najwięcej ...


Do tej pory mam małe maskotki, które zbierałam by z nimi obrazki robić. Były też obrazki-kieszenie, obrazki z portfelikami ... 


Jeden obrazek nawet sprzedałam (ktoś się na niego uparł). Kiedy go na forum pokazałam dostałam fajny komentarz - ,,damurek, bekniesz, to sprawa polityczna,, (to był oczywiście żart).


Różnica między tamtymi a teraźniejszymi ogromna ...
widać to na przykładzie ,,dziadka Andrzeja,, i ,,babci Danki,,.


Z ,,odważniejszych,, czasów nie tylko małe maskotki, czy przedmioty nadające się na obrazki zostały. Mam w zapasie ponad pięćdziesiąt ramek (jedne kupowałam za grosze, inne dostawałam do wykorzystania od znajomych). Chętnie wróciłabym do ,,obrazkowego procederu,, z przeszłości ale .....  no właśnie, tutaj jest małe ,,ale,, :)


Zdjęcia podpisane starym nickiem, z bloga pierwszego lub galerii wzięte ... wstawione bez poprawek.



6 komentarzy:

  1. Danusia ileż Ty miałaś i masz pomysłów... Misiaczki pod kołdrami są przesłodkie, Babcia Danka też całkiem fajna, a najbardziej uśmiałam się z obrazka politycznego.:) Serdeczności Danko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i pomysłowe ! Mnie zachwyca miś rybak i kieszeń z czekoladą :-)
    Polityczny obrazek z humorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie muszelki... Dziadka przedkładam nad babcię - jakoś do mnie nie docierają takie klimaty, nie wiem dokładnie dlaczego, ale nie. Ja też się łapię na tym, że kiedyś duuuużo więcej.. ciekawe dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, Danusiu!
    Te obrazki są super, bardzo pomysłowe i świetnie nadają się na prezenty.
    "Dziadek Andrzej" wymiata :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, te obrazki są rewelacyjne po prostu. Jeśli zostały Ci ramki, to może powstaną jeszcze kolejne. Nie mogę się napatrzeć, tak bardzo mi się podobają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te misie mnie rozbrajają, wszystkie prace Danusiu pierwsza klasa! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(