,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 12 września 2019

Święta wg mapki (wyzwanie wrześniowe na Rogatym) .....

Dwie pieczenie na jednym ogniu - odrobione zadanie w Grupie ,,Halo Crafty,, i od razu kartka na wyzwanie na Rogatym (mapka taka sama) :) 
Od niedzieli uczę się przez zabawę łączyć ze sobą kolory (Fb ,,7 dni z kolorem,,). Do tej pory dobierałam je intuicyjnie lub korzystając z wiedzy, którą w ogólniaku na lekcjach plastyki nabyłam. Intuicja jednak może czasami zawieść a wiedza jakby już za mgłą. 
Intuicja podpowiada ,,jest ok.,, ale .....


(klik w mapkę, tam szczegóły)

Kartka wyżej to zadanie drugie ...
Zadanie trzecie - praca monochromatyczna ...
Kartka bożonarodzeniowa we fioletach?
Dlaczego nie :)


Na pierwsze zadanie kartkę okolicznościową zrobiłam ... Wybrałam fiolet jako ,,ulubiony,, kolor co lekko mija się z prawdą ... chyba z przekory go wybrałam a może dlatego, że mam trochę papierów w tym kolorze (mapka ta sama) :)


Dziwne ale ... chyba pierwszy raz kartkę tagową robiłam (chyba, bo nie pamiętam). Tyle skomplikowanych form mam na koncie a tagowej jeszcze nie ..... teraz mogę odhaczyć na liście różnych form kartek do wykonania - ,,zrobiona,,.




6 komentarzy:

  1. Danusiu, świetnie wyszły te tagowe kartki. Bardzo ciekawa forma.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te karteczki,niestety tego rodzaju zabawa jest mi kompletnie obca ale w końcu nie można mieć(umieć)wszystkiego:)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tagowe kartki, Danusiu!
    Ta świąteczna bardzo mi się podoba - super kolory.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza rzeczywiście magiczna:) A pozostałe zachwycają kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne. Fiolety sama lubię bardzo, choć wokół mam ich jakoś mało:) Pierwszy tag z super klimacikiem, takim moim, jakby wyjętym z powieści Jane Austen (które bardzo lubię). Super prace Danusiu.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cuda Danusiu stworzyłaś, jestem oczarowany... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(