,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 15 lipca 2012

141.,,Ja się zastrzelę,, wpis nr.1 ,,Bądź sobą,,

Trochę pogmatwany ten tytuł:)
Już wyjaśniam ... 
,,Ja się zastrzelę,, - to mój zeszyt, do którego kiedyś okładkę zrobiłam ....
wpis nr.1 - właściwie powinnam napisać ,,lekcja numer jeden,, ...
,,Bądź sobą,, to tytuł pierwszej lekcji ....
Na SCRAPCRAFT jest wyzwanie ,,Твой Journal Craft,,.
Udziału nie biorę bo ... bo za wysokie progi dla mnie (nie jestem w tym dobra) ... bo jest za późno na zgłoszenie się .... bo barierą jest jednak język.
,,Wezmę udział,, jako wolny strzelec ... będę podglądać, uczyć się i robić po swojemu.
No to pokazuję co napaćkałam:)


Wyjęłam stare farby plakatowe, stary papier z nutami trochę przydajnych drobiazgów i ....


Zdjęcie to pamiątka z krótkiego pobytu na Ukrainie (chyba rok 2010 to był ... ).
Ja tuląca się do groźnego rottweilera ... pierwszy raz się spotkali i przypadli sobie do gustu ... podobno psy wyczuwają co w człowieku ,,siedzi,,:)


Cieszę się, że się zmobilizowałam .... nareszcie!!! Rok w lipcu mija jak sobie zeszyt przygotowałam by coś takiego robić:)

Kiedyś pokazałam dwie kartki, które zrobiłam .... jedną nazwałam ,,niebo,, bo taka ,,pożondna,, a drugą ,,piekło,, bo ,,niegrzeczna trochę,,.


Mam zamiar w mojej skromnej twórczości iść w kierunku ,,piekła,, .... z ,,nieba,, nie zrezygnuję ale będzie go mniej:)


12 komentarzy:

  1. prosze, zapisz sie na udzial - dobrze ci poszlo!
    Podoba sie tlo i kartka jest niesamowita - grozny piesek! Moja curka takiego ma... cudo!
    Ja jeszcze nie zrobila tego pierwszego wyzwania - nigdy nie pracowala w tych technikach! Bede probowac w sobote

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Myślisz, że mogę? Dobrze, spróbuję się zapisać.
      Ja to wklejam do mojego zeszytu ... nie wiem czy tak można.
      Powodzenia Ci życzę w zabawie z nowymi technikami.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapisałam się!!! Dziękuję za motywację!!!
      Tylko muszę uważnie, powoli, kilka razy czytać ... dobrze, że jest filmik:)

      Usuń
  3. Muy buen trabajo. Me encanta.
    Besos de colores

    OdpowiedzUsuń
  4. Dana, a very beautyful page, I like de composition, the colours and the original composition. A very sweet pic too. Gratulujemy!!!
    Ptnts xo

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie napaćkałaś! ogromnie mi się te strony podobają - hasło rewelacyjne i wykonanie tak samo.
    super kolorystyka i idealny dowód, że przy pomocy prozaicznych plakatówek też można (ja na przykład uwielbiam moje akwarele szkolne :) ).
    pozdrawiam i czekam na kolejne odsłony tego apetycznego zeszytu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Pierwsza lekcja na wyczucie odrobiona (nie zauważyłam szybko czytając, że jest hasło do filmiku ... :))
      Ja ,,od zawsze,, wykorzystywałam to co pod ręką miałam ... ciekawe czy ponad 36-cio letnie olejne można użyć (szkoda mi ich wyrzucić)na te wszystkie ,,bajery,, (czytaj profesjonalne media) mnie chwilowo nie stać:)
      Cieszę się, że weszłam w ten projekt/wyzwanie!!!
      Właśnie odrabiam trzecią lekcję:)
      Dziękuję .......

      Usuń
  6. No pięknie ci to wyszło, jestem pełna podziwu, szczeka opada!

    OdpowiedzUsuń
  7. Danka, ja tez peirwszą ekcje odrobila, zapraszam
    http://kliaksa.blogspot.com/2012/07/1-your-journal-craft.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(